Hoppa till innehållet
Visa priser:
Företag
(exkl. moms)
Privatperson
(inkl. moms)
svenska
SEK

FAQ

Frakt
Vilka frakt alternativ erbjuder ni?

Dina varor kan levereras inom 24 timmar med bud inom stor Göteborg.

1-3 dagars leveranstid gäller för övriga regioner med DHL.

Ej utlösta paket omfattas inte av ångerrätten.

Vilka länder/regioner skickar du till?

Vi skickar inom hela Europa. Om du är osäker, kontakta oss innan du gör en beställning.

Beställning
Vilka betalningsalternativ finns?

Hos oss betalar du med kort, Klarna, faktura eller Apple Pay. Nya avtalskunder går igenom en sedvanlig kreditprövning innan köp på faktura.

Hur vet jag att ni tagit emot min beställning?

När din beställning har registrerats hos oss kommer du att få ett bekräftelsemail skickat till den e-postadress du angav när beställningen gjordes.

Kan jag ändra min beställning?

Om du vill göra ändringar i din beställning kan du kontakta vår kundtjänst samma dag som beställningen gjordes. Antingen på telefon +46 771 745 745 eller mail info@myclick.se

Kan jag avbryta min beställning?

Du kan inte själv avbryta din beställning. Om du vill att vi avbryter din beställning kan du kontakta oss samma dag som beställningen gjordes. Med tanke på vår korta leveranstid är det inte säkert att beställningen hinner makuleras.
Kontakta oss på +46 771 745 745 om du vill avbryta beställningen.

Kontakta oss

Kontor

Komma förbi på en kaffe eller öl? Ring oss!

MYCLICK AB

Östra Hamngatan 46
411 09 Göteborg

+46 (0) 771 - 745 745


Öppettider
Mån-fre: kl. 10.00 - 16.00
Lör-sön: Stängt